به گزارش خبرنگار تاج من، علیرضا بیرانوند در پایان بازی با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ که با تساوی بدون گل به اتمام رسید اظهار داشت: خدا را شکر به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کردیم و این...

به گزارش خبرنگار تاج من، علیرضا بیرانوند در پایان بازی با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ که با تساوی بدون گل به اتمام رسید اظهار داشت: خدا را شکر به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کردیم و این موضوع برای ما خیلی مهم بود و از هوادارانی که امروز در ورزشگاه بودند، تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: ازبکستان تیم با کیفیتی است و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند و در جام ملت‌های گذشته در ضربات پنالتی مغلوب قطر شد. دو بازیکن تیم ازبکستان در لیگ ایران حضور دارند و باعث بالا رفتن سطح لیگ برتر شده‌اند.

بیرانوند در خصوص اشتباه خود در نیمه دوم برابر ازبکستان گفت: در آن صحنه من می‌خواستم مانع از کرنر شدن توپ شوم اما بازیکن ازبکستان دست مرا خواند و خدا را شکر به خیر گذشت.

او افزود: من بعد از بازی شعاری از سمت هواداران تیم ملی نشنیدم و پس از بازی به سمت آنها رفتیم و تشکر کردیم. به نظرم شاید به خاطر کیفیت بالای تیم باشد که توقع‌ها بالا رفته است. ما در بازی با هنگ‌کنگ خیلی اذیت شدیم. رفت و برگشت نزدیک به ۴۰ ساعت طول کشید. برنامه‌ریزی خوبی نداشت و بچه‌ها خسته بودند. ۴-۵ دقیقه آخر شاید کمی هواداران عصبی شدند. ما تیم سرتر بودیم. توپ ما به تیر خورد. وقتی به لحظات پایانی رسیدیم فهمیدیم که ازبکستان میل به ضدحملات دارد و به خاطر همین عقب نشستیم. به عنوان تیم اول الان صعود کردیم و قرعه متفاوتی به ما می‌خورد و شاید به خاطر اینکه برخی هواداران این موضوع را نمی‌دانستند، شاکی شدند.

بیرانوند در رابطه با اینکه گفته می‌شود بند فسخ قرارداد در قراردادش با باشگاه پرسپولیس دارد، گفت: من بندی در قراردادم ندارم. من مثل تمام بازیکنان هستم. هیچ فشاری هم به باشگاه نیاوردم. تماسی نگرفتم. تمام تلاشم را کردم و خدا را شکر تیم قهرمان شد. قرارداد هم دارم و می‌مانم. هیچ فشاری به باشگاه نمی‌آورم. می‌دانم باشگاه پرسپولیس شرایط سختی دارد برای انتخاب سرمربی. ۱۰ بازیکن پرسپولیس قرارداد ندارند و چون می‌دانم کار سختی دارند، من نمی‌آیم و کار را سخت‌تر کنم.

او در رابطه با ماندن یا رفتن اوسمار از پرسپولیس گفت: من به او پیام دادم و گفتم همه ما را نگران کردی و به من گفت خیلی سخت است که برگردم. به نظرم تمام شده است و اوسمار با تیم جدید قرارداد بسته است. من بازیکن حرفه‌ای هستم. الان باشگاه باید تصمیم بگیرد. تیم قهرمان شده و هر چه زودتر باید این اتفاق بیفتد. یحیی گل محمدی تاج سر پرسپولیسی‌هاست و مطمئن باشید این تیم قهرمان شد او نیز سهم بزرگی در آن دارد.

کد خبر 6133889
منبع : منبع