- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، ساسان انصاری بازیکن تیم فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیم فولاد مقابل الفیصلی عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالیم...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، ساسان انصاری بازیکن تیم فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیم فولاد مقابل الفیصلی عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالیم اینجا هستیم. بازی فردا در مراحل حذفی آسیا؛ همانطور که از اسمش مشخص است خیلی حساس و سنگین است. ما تیم الفیصلی را توسط کادر فنی‌مان خیلی خوب آنالیز کردیم و می‌دانیم تیم خوب و باکیفیتی است.

امتناع حریف عربستانی فولاد از استراحت در دوحه

وی ادامه داد: می‌دانیم حریف بازیکنان خارجی باکیفیتی دارد، اما ما هم فولاد هستیم و با یک مربی بین‌المللی به این مسابقه آمدیم. فکر می‌کنم همه ما بازیکنان فولاد می‌توانیم از تجربیات نکونام به خوبی استفاده کنیم. با توجه به اینکه او در دوران باشگاهی و بازیگری تجربیات خوبی دارد می‌تواند آنها را به ما انتقال دهد. ما خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم و آمدیم که اینجا بمانیم. حداقل می‌خواهیم برای 10 روز اینجا باشیم و نمی‌خواهیم زود برگردیم. مسئولیت سنگینی برعهده ماست و تنها نماینده ایران هستیم؛ این را همه بازیکنان درک کرده‌اند. باید در زمین هم تمرکز بالایی داشته باشیم تا از عهده این مسئولیت سنگین بر بیاییم.

انتهای پیام/

منبع : منبع