به گزارش تاج من،  در جلسه ای که میرشاد ماجدی، اسکوچیچ و سهیل مهدی داشتند قرار شد ملی پوشان استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بازی نکنند و فقط در جشن قهرمانی شرکت داشته باشند. همان طور که می...
به گزارش تاج من، 

در جلسه ای که میرشاد ماجدی، اسکوچیچ و سهیل مهدی داشتند قرار شد ملی پوشان استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بازی نکنند و فقط در جشن قهرمانی شرکت داشته باشند. همان طور که می دانید امروز جزو روزهای فیفا دی است و اسکوچیچ هم گفته بود ملی پوشان استقلال نباید بازی کنند اما مجیدی و استقلالی ها مقاومت کردند و در نهایت استقلال اعلام کرد که ملی پوشان ما باید بازی کنند وگرنه بازی نمی کنیم.

یک راهکار این بود که بازی امشب استقلال به تعویق بیفتد و بعد از روزهای فیفا دی برگزار شود که در آن صورت خود استقلالی ها هم خیلی ضرر می کردند اما در نهایت فدراسیون کوتاه آمد و شاید با اسکوچیچ هم صحبت شد که ایرادی نگیرد. البته قطعا سرمربی تیم ملی از این اتفاقات ناراحت است اما به نظر می رسد زور استقلال به تیم ملی رسیده و ملی پوشان استقلال امشب بازی می کنند. هر چند که شنیدیم شاید دو نفر از آنها در ترکیب اصلی نباشند؛ مثلا صالح حردانی که مجیدی می تواند در پست او از وریا استفاده کند.