محمد نوری پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار سوپرجام و قهرمانی استقلال اظهار داشت: استقلال به قدری در این بازی برتر و سوار بر بازی بود که ما فکر می کردیم مسابقه یک دروازه بیشتر ندارد...

محمد نوری پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار سوپرجام و قهرمانی استقلال اظهار داشت: استقلال به قدری در این بازی برتر و سوار بر بازی بود که ما فکر می کردیم مسابقه یک دروازه بیشتر ندارد چون حسینی را یا ندیدیم یا خیلی کم توپ به او رسید. شاید در طول بازی نساجی به اندازه انگشتان یک دست هم توپ روی دروازه استقلال نیاورد و انگار نه انگار که این بازی سوپرجام بود.

وی افزود: من قبل از بازی هم گفته بودم استقلال از هر نظر از نساجی برتر است. هم به لحاظ بازیکنان درون زمین، هم نفرات روی نیمکت، هم کادر فنی و هم کادر مدیریتی. پیش بینی کرده بودم که اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای مانند داوری، پشت صحنه های آنچنانی و از این دست مسائل نباشد استقلال راحت برنده میشود که دیدیم نساجی هم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: این قهرمانی مبارک هواداران باشد. استقلال با این قدرت ثابت کرد عزم خود را برای گرفتن ستاره سوم آسیا جزم کرده است. چون همه بازی در اختیار استقلال بود و نساجی هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

نوری با اشاره به کادر پرسپولیسی تیم نساجی گفت: علاوه بر مربیان پرسپولیسی تیم نساجی، چند مهره سابق پرسپولیس هم در تیم نساجی حضور داشتند که میتوان گفت استقلال قبل از دربی، پرسپولیس کوچک را منهدم کرد و در هم کوبید تا لرزه را بر تن پرسپولیس اصلی بیندازد.

وی اضافه کرد: با این فوتبالی که استقلال ارائه داد پرسپولیسی ها تا روز دربی خواب و خوراک نخواهند داشت چون میدانند یک تیم قدرتمند با یک کادر فنی درجه یک در انتظارشان است تا دربی را هم مثل همین بازی سوپرجام با برد پشت سر بگذارند. تا آن روز خدا به داد یحیی گل محمدی برسد.

بازیکن اسبق استقلال درباره زننده تک گل این تیم گفت: مطهری یک فوتبالیست بی حاشیه است که چه بازی کند و چه روی نیمکت باشد حرفی نمی زند. من در این بازی به او نمره بیست میدهم. مطهری همیشه گل های حساس میزند و با این گلش هم یک جام را به ویترین باشگاه استقلال اضافه کرد که ارزش های گلش را بیشتر میکند.

نوری ادامه داد: علاوه بر مطهری، مهدی قائدی هم ستاره بازی سوپرجام بود. قائدی در این بازی همه کار کرد. پاس داد، شوت زد، دفاع کرد، توپ پخش کرد، گل هم زد که آفساید شد. ضربه به تیر زد و خلاصه او در کنار مطهری و محبی بهترینهای استقلال بودند.

منبع : منبع