اکبر کارگرجم بازیکن قدیمی استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و حریف اصفهانی اظهار داشت: استقلال بازی را خیلی خوب شروع کرد و توانست تا حد زیادی تیم اصفهانی را در خانه خودش تحت...

اکبر کارگرجم بازیکن قدیمی استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و حریف اصفهانی اظهار داشت: استقلال بازی را خیلی خوب شروع کرد و توانست تا حد زیادی تیم اصفهانی را در خانه خودش تحت فشار بگذارد اما کاملا مشخص بود که ترکیب اولیه استقلال آن عملکردی که سرمربی تیم انتظار داشت را برآورده نکرد. البته باید دید چه اتفاقاتی رخ داده که سرمربی تصمیم گرفت چند تغییر در ترکیب تیمش به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: البته ساپینتو به موقع متوجه ایراد ترکیبش شد و با شروع نیمه دوم و اضافه شدن سعید مهری، قائدی و سلمانی به ترکیب، تیم استقلال حملاتش را کمی بهتر تدارک دید اما باز هم شاهد بودیم که ذوب آهنی ها از جناح چپ خط دفاعی استقلال چند بار نفوذهای خطرناک کردند که خوشبختانه حملاتشان ناکام ماند.

بازیکن قدیمی استقلال درباره داوری مسابقه این تیم با ذوب‌آهن گفت: من کارشناس داوری نیستم ولی فکر می کنم در نیمه دوم یکی دو اتفاق افتاد که داور می‌توانست نسبت به آن حساس تر باشد. ظاهراً یک بار توپ به دست بازیکن ذوب آهن برخورد کرد و یک بار هم آرش رضاوند با مدافع ذوب آهن برخورد داشت ولی داور سختگیر بود و نظرش نبود که خطایی بوده است. به هر حال همین که استقلال توانست بازی را ببرد نشان داد که استقلالی ها قید اشتباهات داوری را زده اند و به امید داور نیستند که این خیلی خوب است.

وی خاطرنشان کرد: حملات پردامنه و متعدد استقلال روی دروازه ذوب آهن باعث شد تا بالاخره بازیکنان این تیم که انصافاً ۹۰ دقیقه خوب جلوی خط حمله پرتوان استقلال ایستادگی کرده بودند دچار اشتباه شوند و سه امتیاز را به حساب استقلال واریز کنند.

کارگر جم اضافه کرد: حالا استقلال همراه با پرسپولیس ۱۸ امتیازی در بالای جدول است و امیدوارم در هفته های آینده باز هم استقلال بتواند امتیازات کامل را به دست بیاورد. فقط با این شرایط و آمادگی بالای استقلال و پرسپولیس مطمئن هستیم که اگر دربی قبل از جام جهانی برگزار می شد یک مسابقه فوق العاده زیبا را تماشا می کردیم اما صد افسوس که این مسابقه به بعد از جام جهانی موکول شده است.