شاگردان فرهاد مجیدی فصل گذشته در شرایطی مقابل این تیم به میدان رفتند که نفرات دیگری از جمله وریا غفوری و امیرحسین حسین زاده هم در آن مسابقه در این تیم حضور داشتند. امیرحسین حسین زاده در آن دیدار با در...

شاگردان فرهاد مجیدی فصل گذشته در شرایطی مقابل این تیم به میدان رفتند که نفرات دیگری از جمله وریا غفوری و امیرحسین حسین زاده هم در آن مسابقه در این تیم حضور داشتند. امیرحسین حسین زاده در آن دیدار با درخشش در جمع هم‌تیمی‌هایش توانست در دقایق ۴۹ و ۵۴ هر دو گل استقلالی‌ها را به ثمر برساند تا استقلال با یک پیروزی قاطع بازی را پشت سر بگذارد. مسابقه ای که در رفسنجان برگزار شد و با کمک این بازیکن یک برد مهم خارج از خانه را دشت کرد.

حسین زاده در پایان فصل گذشته با جدایی از جمع استقلالی‌ها راهی بلژیک و تیم شارلروا شد. گل‌های حسین زاده در همان دیدار باعث شد دراگان اسکوچیچ این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند گرچه پس از حضور این بازیکن در لیگ بلژیک، حسین زاده از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت نشد و حالا استقلال در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که این بازیکن خودش را از تابستان امسال به بعد در اختیار ندارد.

منبع : منبع