به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهید کاظمی، آخرین وضعیت تیمش را تشریح کرد.گل محمدی در ابتدا گفت: امروز ششمین روز تمرین‌مان است...

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهید کاظمی، آخرین وضعیت تیمش را تشریح کرد.

گل محمدی در ابتدا گفت: امروز ششمین روز تمرین‌مان است، دو جلسه هم کار با وزنه را بازیکنان انجام دادند، فردا هم آخرین تمرین ما در تهران است و بعداز آن به اردوی ترکیه می‌رویم و هشت روز آنجا هستیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: ما باید امروز به ترکیه می‌رفتیم که اردوی دو هفته‌ای ما به دلیل ناهماهنگی‌ها به هشت روز کاهش یافت. برای رسیدن به شکل کلی تیم به زمان بیشتری نیاز داریم. کارمان را با جدیت بیشتر در ترکیه ادامه می‌دهیم.

گل محمدی در واکنش به پرحاشیه شدن شرایط پیش فصل پرسپولیس و عدم حضور بازیکنان در تمرین، به بحث فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند اشاره کرد و افزود: علت این اتفاقات، مسائل مالی بود. مشکلات مالی در باشگاه زیاد بود و هست. این ریشه تمام مشکلاتمان بود. اگر پول بازیکنان به موقع پرداخت می‌شد، این اتفاقات پیش نمی‌آمد. همه در تلاش هستند تا این مشکلات برطرف شود.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیمش ۶ بازیکن از دست داده است، در خصوص جدایی چند بازیکن باتجربه اظهار کرد: ذات فوتبال این مسائل را دارد و این جدایی‌ها هم هست. امیدوارم زودتر تیم ما شکل بگیرد و برای هماهنگی بیشتر تمرین داشته باشیم.

گل محمدی تاکید کرد: نزدیک به ۱۲ روز فرصت تمرین را از دست دادیم. حالا با یک ماه تمرین پیش فصل باید سراغ بازی‌های سخت لیگ برویم.

وی دلیل کاهش مدت زمان اردوی ترکیه را «ناهماهنگی» دانست و در خصوص بازیکنان باقیمانده در لیست خریدش گفت: لیست ۱۹ بازیکن بزرگسال ما با تمدید میلاد سرلک پر شد.

سرمربی پرسپولیس همچنین از قانون فدراسیون فوتبال برای سهمیه بازیکنان انتقاد کرد و ادامه داد: سال عجیب و غریبی است. سهمیه بازیکنان زیر ۲۵ سال را برداشته‌اند. سه بازیکن زیر ۲۵ سال ما به فهرست بزرگسالان منتقل شدند و این مسئله کار را سخت کرد. لیست ۲۰ بازیکن بزرگسال هم به ۱۹ بازیکن کاهش یافت. نمی دانم چگونه بگویم که این کار را برای باشگاه‌ها واقعاً سخت می‌کند. 

ادامه دارد...

Adblock test (Why?)