- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، باشگاه استقلال تا روز 11 فروردین فرصت داشت تا با پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی مجوز صدور حرفه‌ای و شرکت در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد ام...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، باشگاه استقلال تا روز 11 فروردین فرصت داشت تا با پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی مجوز صدور حرفه‌ای و شرکت در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد اما این اتفاق رخ نداد تا امیدهای آبی‌پوشان برای حضور در آسیا رنگ ببازد.

مخالفت هیئت مدیره استقلال با استعفای فتح‌الله‌زاده/ کریمی رئیس هیئت مدیره شد

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در این باره گفت: به احتمال 90 درصد حضور در آسیا را از دست داده‌ایم. با این حال من روز یکشنبه نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم و اعلام کرد که با توجه به تعطیلی عید نوروز در ایران و همچنین مشکلات انتقال پول به دلیل تحریم‌ها به ما فرصت بیشتری بدهید. منتظر پاسخ آنها هستیم. اینکه AFC با درخواست ما موافقت کند؛ 50-50 است اگر چه ما 10 درصد شانس حضور در آسیا را داریم.

وی ادامه داد: تا 30 فروردین هم مهلت داریم بدهی استراماچونی را بدهیم تا شامل محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی نشویم. این موضوع جدا از حضور در آسیا است.

به گزارش تسنیم آندره‌آ استراماچونی در لیگ نوزدهم، 13 هفته هدایت استقلال را بر عهده داشت و با دریافت نکردن مطالبات خود از ایران رفت. این مربی ایتالیایی مطابق قانون فیفا خواستار دریافت مبلغ قرارداد دو ساله خود شد و استقلال باید مبلغ یک میلیون و 570 هزار یورو به او پرداخت کند.

انتهای پیام/

 

منبع : منبع