به گزارش تاج من،  پس از آنکه امیرحسین حسین زاده تصمیم به جدایی از باشگاه استقلال گرفت، هواداران این باشگاه به واسطه نارضایتی شدیدی که از وی داشتند، کمپین آنفالوی این بازیکن را به راه اند...
به گزارش تاج من، 

پس از آنکه امیرحسین حسین زاده تصمیم به جدایی از باشگاه استقلال گرفت، هواداران این باشگاه به واسطه نارضایتی شدیدی که از وی داشتند، کمپین آنفالوی این بازیکن را به راه انداختند و تا به امروز حدود ۵۱ هزار نفر از دنبال کنندگان این بازیکن او را آنفالو کردند و به نظر می‌رسد با شدت گرفتن اعتراض‌ها این تعداد افزایش قابل توجهی داشته باشد.

این بازیکن هنگام ورود به استقلال تنها دو هزار نفر دنبال کننده داشت که پس از درخشش در استقلال تعداد دنبال کنندگان او از مرز ۲۰۰ هزار نفر نیز عبور کرد تا وی بتواند از محل تبلیغات اینستاگرامی نیز درآمد قابل توجهی داشته باشد اما به نظر می‌آید با اتفاقات اخیر او بخش قابل توجهی از مخاطبان خود را از دست داده است.

حسین زاده که هنوز قراردادش با باشگاه بلژیکی رسمی نشده تلاش کرد برای بهبود شرایط با انتشار یک استوری در صفحه خود به نوعی از مدیرعامل استقلال دلجویی کند اما از باشگاه استقلال خبر می رسد آنها قصد دارند به دلیل غیبت این بازیکن در محل تمرینات تیم و عدم پرداخت وجه از سوی باشگاه بلژیکی از وی شکایت کنند تا به این ترتیب او را محکوم به پرداخت غرامت کنند.

نکته جالب توجه این است که هواداران استقلال نیز به شدت از این موضوع استقبال کردند و خواستار تلاش مدیران استقلال برای نقره داغ کردن این بازیکن شدند تا به نوعی سایر بازیکنان نیز متوجه شوند در صورت جدایی بدون هماهنگی باید غرامت سنگینی پرداخت کنند!