شعار تماشاگران استقلال علیه حجت کریمی در حالی رخ داد که سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال به درخواست تماشاگران جامه ی عمل پوشاند و جواد نکونام را  به عنوان سرمربی در اختیار گرفت. برخی می‌گویند، شعار ت...

شعار تماشاگران استقلال علیه حجت کریمی در حالی رخ داد که سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال به درخواست تماشاگران جامه ی عمل پوشاند و جواد نکونام را  به عنوان سرمربی در اختیار گرفت.

برخی می‌گویند، شعار تماشاگران استقلال علیه حجت کریمی به این خاطر بود که در دعوا با ریکاردو ساپینتو مربی پیشین این تیم از خط قرمز ها عبور و به حریم شخصی او ورود کرد و برخی می‌گویند هم این شعارها نشات گرفته از عدم موفقیت باشگاه در جذب بازیکن جدید برای تیم بوده است.

با این حال تماشاگران استقلال در اولین تمرین تیم در فصل جاری خواستار حفظ مهدی قایدی و محمد محبی شدند و به سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال هشدار دادند که در صورت از دست دادن این دو  بازیکن تیم شانس قهرمانی را از دست خواهد داد و آنوقت است که به شعارهایشان ادامه می‌دهند.

نکته ی جالب توجه اینکه به تازگی به خاطر مشکلات مالی تیم سیلوا قراردادش را با تیم فسخ کرده است. به نظر می‌رسد بیشتر عصبانیت تماشاگران تیم استقلال به این خاطر بود که در اولین تمرین تیم چهره ی هیچ بازیکن جدیدی را ندیدند.

منبع : منبع