- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، عیسی آل‌کثیر پس از برتری 4 بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، گفت: پیروزی‌مان را مدیون هواداران بودیم و خدا را شکر شرم...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، عیسی آل‌کثیر پس از برتری 4 بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، گفت: پیروزی‌مان را مدیون هواداران بودیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم. از نظر من، همه بازی‌ها حساس بود و بازی پایانی نیز حکم فینال را دارد. استرس در بازی‌ها طبیعی است ولی فوتبالیست حرفه‌ای می‌تواند تفکرش را مدیریت کند.

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس - گل‌گهر

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصور می‌کردند گل‌گهر را با این نتیجه شکست دهند، گفت: هم بله هم خیر! با تلاشی که در طول هفته داشتیم پیروزی دور از دسترس نبود. بازیکنان و کادرفنی آنقدر حرفه‌ای بودند که توانستند به استرس‌شان غلبه کنند تا همه بازی قشنگ و ناب ببینند.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به اظهارات امید نورافکن که مدعی شده سپاهان قهرمان لیگ است، تصریح کرد: کار خودمان را می‌کنیم تا هفته بعد بازی را ببریم و همه چیز مشخص شود.

آل‌کثیر در پایان گفت: پشت پرده این پیروزی‌ها را باید ببینیم. بازیکنان از استراحت‌شان می‌گذرد تا این نود دقیقه را فوق‌العاده بازی کند. پشت پرده این نود دقیقه هفته‌ها و شاید ماه‌ها کار و تلاش باشد.

انتهای پیام/

منبع : منبع