- اخبار سیاسی - به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تاج من، راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دقایقی قبل در تهران، یک هزار و 400 شهر و 38 هزار روستا آغاز شد...
- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تاج من، راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دقایقی قبل در تهران، یک هزار و 400 شهر و 38 هزار روستا آغاز شد.

بیانیه احزاب و تشکل‌های سیاسی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب

 

این مراسم در تهران و برخی از شهرها در حالی آغاز شده است که مردم از یکی دو ساعت قبل از شروع مراسم در خیابان‌ها و مسیرهای راهپیمایی حضور داشتند.

در تهران مردم از 12 مسیر که هر کدام از یک مسجد آغاز می‌شود به میدان آزادی خواهند آمد و آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری به سخنرانی در این جشن ملی خواهد پرداخت.

12 مسیر اصلی راهپیمایی 22 بهمن در تهران

 

همچنین در ساعت 11 و 22 دقیقه راهپیمایان در سراسر کشور با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، سرود کشورمان را خواهند خواند.

برآوردهای اولیه و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که امسال جمعیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن در 40 هزار شهر و روستا حضور پیدا کنند که تصاویر اولیه نیز حاکی از حضور گسترده مردم در تهران و سایر شهرهاست.

گفتنی است؛ راهپیمایی 22 بهمن امسال در حالی برگزار می‌شود که برخی از دولت‌های غربی و آمریکا در ماه‌های گذشته در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و در این رابطه به حمایت از برخی گروه‌های اپوزیسیون همچون سازمان مجاهدین خلق (منافقین) که در ترور چند هزار نفر از مردم ایران نقش داشتند، پرداختند.

انتهای پیام/

منبع : منبع