به گزارش تاج من،  جدا از بازیکنان جوان و ذخیره و نفرات تیم امید استقلال،۱۲ بازیکن اصلی این تیم حداقل یک فصل دیگر قرارداد دارند و احتمال این که بمانند زیاد است. نفراتی چون ارسلان مطهری، ج...
به گزارش تاج من، 

جدا از بازیکنان جوان و ذخیره و نفرات تیم امید استقلال،۱۲ بازیکن اصلی این تیم حداقل یک فصل دیگر قرارداد دارند و احتمال این که بمانند زیاد است. نفراتی چون ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، آمانوف، یامگا، ژستد،مهدی پور ،حسینی،حردانی، نیک نفس،حسین زاده، علیرضا رضایی و جلالی با استقلال قرارداد دارند و اگر بخواهند جدا شوند باید رضایت باشگاه را جلب کنند. در آن سو نفراتی چون وریا، دانشگر، چشمی،غلامی، آرمان رمضانی و سیلوا قراردادشان تمام می شود که طبعا هر کدام را مجیدی بخواهد ماندنی می شوند.

استقلال البته حداقل ۴ خرید مهم هم انجام می دهد ولی اسکلت اصلی تیم حفظ می شود و همین مساله مجیدی را به فصل آینده هم امیدوار نگه داشته است. فصلی که پیش بینی می شود تیمهای گل گهر،سپاهان و پرسپولیس هم تقویت شوند و برای قهرمانی پا به میدان بگذارند. حتی فولاد هم با جواد نکونام می تواند یک مدعی جدی باشد و طبیعتا کار استقلال راحت نخواهد بود اما هیچ کدام از این مدعیان شرایط ویژه استقلال را ندارند که ۱۲ بازیکن اصلی شان قرارداد داشته باشند.