به گزارش تاج من،  سرمربی تیم استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر درحالی مسابقات این دوره از رقابت‌های فوتبال را استارت زد که قراردادش پیش از شروع فصل به مدت سه سال تمدید شد. فرهاد مجیدی پ...
به گزارش تاج من، 

سرمربی تیم استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر درحالی مسابقات این دوره از رقابت‌های فوتبال را استارت زد که قراردادش پیش از شروع فصل به مدت سه سال تمدید شد. فرهاد مجیدی پیش از آن به مدت یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت اما به خواست مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال که در تاریخ دوم مهرماه سال ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شد قراردادش با استقلال را به ۳ سال افزایش داد.

در روزهای گذشته پس از انتشار متن تقاضای جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، کادر مدیریتی این باشگاه ۲۴ ساعت مهلت خواست تا شرایط باشگاه و نحوه جدایی فرهاد مجیدی را بررسی کند. در آن حدفاصل برخی اعضای هیئت مدیره مانند پرویز مظلومی، محمد مومنی و حجت کریمی با اشاره به قرارداد داشتن فرهاد مجیدی با استقلال، جدایی این مربی از باشگاه را ممکن نمی دانستند و معتقد بودند برای جدا شدن از استقلال قید و شرط هایی لازم است. اما اخبار رسیده از هیئت مدیره باشگاه استقلال در این باره حاکی از آن است که فرهاد مجیدی بدون هیچ قید و شرطی از باشگاه استقلال جدا شد.

گفته می شود این موضوع از سوی برخی اعضای هیئت مدیره مطرح شده که مجیدی بابت جدایی از استقلال باید با شرایط باشگاه کنار بیاید اما اکثر اعضای هیئت مدیره تصمیم بر این گرفته اند که مانعی برای جدایی فرهاد مجیدی ایجاد نکنند. ازاین رو سرمربی فصل پیش استقلال بدون پرداخت مبلغی و بدون هیچ شرطی از استقلال جدا شد.

شایان ذکر است؛ سرمربی استقلال چند هفته پیش از پایان لیگ برتر مبلغ قرارداد فصل بیست و یکم خود را نیز به طور تمام و کمال از باشگاه استقلال دریافت کرده و هیچ طلبی بابت حضور در راس کادر فنی استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر نداشته است.

ناگفته نماند؛ در حال حاضر تنها طلب مجیدی از باشگاه استقلال پاداش قهرمانی برای اعضای این تیم است که گفته شده این مبلغ هم پس از تعیین رقم دقیق آن به حساب فرهاد مجیدی واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این گفته می شد فرهاد مجیدی بابت دریافت رضایت‌نامه جدایی از استقلال بخشی از طلب فصل بیست و یکم خود را بخشیده اما با انتشار اخبار جدید مشخص می شود که او چند هفته پیش از پایان فصل بابت مطالبات لیگ برتر بیست و یکم باشگاه استقلال تسویه حساب کرده بوده است.